Friday 1 March 2013

Saujana golf n resort preparation for dinner

Setelah bersusah payah berminggu2....bertungkus lumus....balut hadiah,  cari hadiah food tester bebagainyer...kan...kan... smp...menunggu kedai bukak cari Grand Prize....nasib bek x ikot klu ikot mau pitam....kan...kan..kan...Cik Mila...sedap kan tido lam kete siap air-cond ...sejuk.....
.

Limau ni aku x tau lh nak wat pe 2 bijik jew pon klu mkn mau berebut2 ngan bebudak lam bilik ni....hu3..bunga tu fresh tau.....rajin diorang ganti orkid fresh ni ...erm....i suggest letak pokok skali x yah susah payah nak tukar tetiap hari..kan...kan...kan.....


View from our room...baru pass ujan so...xdelah mak nenek yg berkubang dlm tu...semua pasti Zzzzz.... betul x ???ujan2 pas luch...confirm tilam dan bantal adelah kwn yg terbaik.....x cayer sila try...confirm pasni ketagih....


Siap ada taman permainan g ..nga pokok2 besar....berani ker klu korang nak selak langsir waktu2 malam ...maap lew yer ..seyes seriau....wlupun ade lampu2 romantik confirm mak jemah tutup langsir waktu mlm..takot ade member baru nak berkenalan .......


Kasut saper yer tue....confirm kasut aku ...coz mlm tu aku kene amik gambar2 diorg yg vouge2 semua tue..make-up dh ber jam2 ...xkan xde org nak amik pic diorg ..redha jew tugasan harus dilaksanakan...gambar aku saper pulok nak amik...????aku x kire sesiapa ngan nak amik pic nyelit jew ...ado den kisah.... confirm next year diorg bagi aku tugasan lain....hua....ha...ha...ha...


Haik main pas2 surat cinta lak depan aku ni....tu lah big boss dh panggil masuk ballroom ade tugasan kat sana ...maap yer big boss...anak buah ko pasang biji2 manik kat muker tue yg lambat skit....

Opppssss....korang nmpk x bilik tu?????ha kan pengsan klu mak mentua nmpk wei...confirm pengsan...memsaing ngan betulkan tudung ...mcm2 stail diorg buat ........

No comments:

Post a Comment