Tuesday 5 March 2013

Oh ...tidak...OMG....OMG

Pernah...x korang2...ni ...dgr "i x suke lh die ni ...asyik update fb jew...."or "haritukan..sipolan tu update pic baru kat bla3...ko ade?"...or "eh ...sipolan tu ade beli brg baru...ko x tgok ke? dier ader upload pic dlm fb"....or korang2 spesis mcm ni....kekadang x suker org tu tapi follow bagai nak rak....ha3...pastu jd lah internet bergerak...kan...kan... laju betul internet semula jadi ni..klu x suke block jer.....ha3 abes citer dosa pon xde...tol x???? biorlah empunya diri tu nk upload pic byk mane pon bukan ko yg bayar tenet dier....bukan dier upload dlm fb ko...pon kan.....dier nak update sehari 100x ..mak ok jew....lantak lah selagi belum mengganggu....idop aku udah...


Macam2 hal gak kan....dlm dunia cyber kekadang update2....tibe2 ade yg sentap....sentap sesajooooo.....ha...ko...satu hal pulak nak kene pujuk bagai....tu mls nak update mcm2....aku update kat sini jew lah yer .....now ramai suri2 rumah or student2 berniaga on9...class ko jah x yah nak g keliling kg kan....juz di hujung jari sajew sudah buleh mengembongkan poket sendiri.....tabik spring kat korang yer ...sekurang2 nyer ade gak faedah yg korang buat dari sesi menganyam ketupat.....

korang ade fb? twitter? instagram?..... wow..sekarang mcm2 hs diorg pakai kan berlumba2 nak hebat n canggih aku pakai hs BB cikai jew yg penting smart phone on9 24 jam battery x cepat kong...ok....sng klu emergency nak what's app..bbm al maklumlah anak2 buah semua still sekolah mesti nak jimat duit kan ...ha ko bbm jew senang...nak pg jenguk diorg pon tetibe msuk bbm msg "acik nanti belikan pizza large ...2 ok...tq..." kan..kan ...kan... korang ingat aku ni ade wat penghantaran pizza percuma....ayo...yoo.... aduhai korang......

x boleh blah ade org suker mengintip fb org ha....sape tu....x suke org tu....konon tapi mengintip ha3 skang dh boleh cek lah sape yg suker mengintip tu...klu friend2 tue ok lah leh accept ...tapi yg kutuk2 kite .....aper kes ...nak jadi wartawan ker...hellllooooooooooooooooo xde retis kat fb aku k...klu ader pon makhluk oren yg berbulu tue.....


Jum3 share2 picture kat sini...nak...ha3 ...klu aku letak pic aku berbikini mau muntah darah korang kan....... ni anak2 buah aku rajin lah ber instagram klu g umah diorg jenuh aku pose sana,....pose sini...lenguh rahang aku senyum...."x full ke memori phone ko amik pic yg sesihat ni..." kan...kan...."alah...acik org nak upload dlm instagram ni".....eh...eh...eh... ape dah budak2 skang dh xde gambar ke nak masuk dlm tu....smp aku jd mangsa....selipar jepun aku pon jadi kes masuk dlm dier nyer instagram......selipar jopun jew pon  bukan selipar ribu riban ...tue....lantak korang janji korang enjoy...



No comments:

Post a Comment