Wednesday 3 April 2013

Roti Gardenia

New story ....moh citer pasal roti...sape yg x pernah makan roti org vegetarian makan roti.... ni kes my friends kat sabah .... AL- Maklumlah bulan 5 ni nak g sabah singgah Ranau@kundasang jumpe dier.....tapi dier kirim satu benda roti Gardenia yg macam ni...
                                                            
                                                                  
Siap CD dok google g nak tgok rupe roti tue kan.... cian dier ....cakap ngan dier nanti aku dh nak g ko ingatkan aku....takot luper maklumlah dh tua x berapa nak mengingat ... banyak sangat benda nak di ingat... mel box full.. yelah dah lew makanan x kan aku nak beli awal2 giloz per kan... expired kang roti pulak tu... weng kejap ngan kwn aku ni..yelah maybe kat sana roti yg spesis pelbagai amat terhad... smpai KK jew dah abes... x pon kat sana kilang lain wat roti gardenia yg biasa je.......dh abes google... berwhat's app ngan dier...dier kate cancel nak roti yg berperisa ..dia nak pelbagai perisa pulak dah.....ish3...yang macam ni



 
Rupe lebih kurang macam ni tapi nak pelbagai perisa....klu yg ni kat kantin banyak tapi xleh beli awal kang expired yer.... cakap jew ko rindu nak balik NITTO ni kan .... he3....apepon nanti aku bawak yer ELVICA ......xyah nak bawak roti yg ko ngidam sangat tu dlm mimpi.....nasib ko kat Sabah jew klu still kat Jepun dh tentu aku g sana bawak kontena nak isi barang2 yg ko kirim kan...kan....kan.....

No comments:

Post a Comment