Wednesday 10 April 2013

Subway & Fever

Kali demam semua CD bedal...dh macam bela hantu raya...makan non stop ...pastu minum air 100+ bergelen2...skejap2 g toilet bertapa..huh lenguh montot.... CB pon demam suspect demam virus...so..kene jaga makan n kebersihan....kes CD ni sbb low blood ..ha3 ape jadi tue lain kali bertukang yer kat umah...
my habit bila start buat kerja @ mengemas rumah mmg non stop smp siap...pernah ok kemas umah smp pukul 5 pagi...ha ko mampu nak wat camtu dr kol 9mlm CD mengemas non stop ...minum pun luper ... 

Lagipun CD kawal makan bukan sbb nak kurus ..diet or bla..bla...bla...ade tgok CD x turun kantin mkn ...alo....mak cik aku ader bwk roti lah nak makan....x taw ker CD busan ngan makanan kantin tu???? sbb per CD kawal mkn? ha ni story dier CD dh nak masuk ke 3series dlm masa beberapa tahun ni so xmo lh kene mcm2 penyakit  org2 buleh lh makan tue ini ....ape jadah nyer ..semua tue ...but CD x yakin...nak makan kang makan2 K.O pulak... kes mcm ni ade terjadi kat kwn mak CD...so... me cuak ok...

X salah kan jaga makan? korang berlagak lew berlagak lew ngan aku ...kan aku dh makan mcm2... dah x jakun cm korang no aku nak control makan... x pasal2 kolestrol tinggi senang dapat sakit jantung.....dh lah serius ade akak tu tanyer "dh turun berape kilo?"...huk alorh akak ni ....wei klu aku dh turun berkilo2 aku g  keje pakai skirt lh ...coi...coi....coi...... hampeh kan...???bz body ...klu aku  betul2 diet aku dh pakai size S...lah kak oooiiii...

What ever 2day CD bekfes Subway...teringin sesangat mcam org mengidam x padan ngan sakit...makan na'u'zubillah bawak2 mengucap yer CD...jangan overdose makan kang naik 10 kg....keh3......... aku amik bf set ..... air coffe ....+ngan biskut cekelat my fav....


klu dh makan CD akan gulung2 n buang sampah die dlm tong sampah n dulang letak kat tempat dier balik...ini adalah etika bila makan kat Subway... klu  korang makan ..pastu tinggal jew....wat malu jew...lorh sebab pe? regular customer yg makan after makan dier akan buang smpah dier di tempat yg di khaskan .... klu yg main tinggal tue nmpak sgt sekali skala makan kt situ ...kan3....  so lepas ni ..makan kat Subway sila lh buang smpah kat tong dier yer...kang korang g obersea makan subway tinggal cmtu jew mau kene kutuk



No comments:

Post a Comment